עסקים וכלכלה

אלין כהן לא עוצרת באדום

עסקים וכלכלה4 ביולי 2018    2 דקות
0

אלין כהן השיקה את המסקרה החדשה NERO. בשבוע הבא היא כאן בעזריאלי הנגב באר שבע

אלין כהן לא עוצרת באדום
צילום: באדיבות יח"צ אלין כהן

אלין כהן לא מפסיקה להפתיע.

היו שסברו שאלין תסתפק בקולקציית האודמים המצליחה שלה שהצליחה לשבור את כל שיאי ההצלחה והמכירות, אולם כפי שהבטיחה בהשקת האודמים, היא עומדת בהבטחתה והשיקה את המסקרה החדשה NERO, מבית ALINE COHEN.

המכירה החלה במקביל, בחנות ג'יימס רידרדסון בדיוטי פרי, באתר הביוטי ג'ילטי ובאתר החדש של אלין ובו ניתן לרכוש את המסקרה החדשה, יחד עם כל קולקציית האודמים המדהימים שלה, הכוללת 10 גווני מט עמיד ו-5 גווני גלוס.

אלין שקדה בחודשים האחרונים על פיתוח הפורמולה המושלמת, עד שהגיעה לתוצאה המיוחלת שהמסקרה תעבה, תאריך ותיצור נפח לריסים. היא טסה במיוחד להונג קונג כדי למצוא את הבקבוקון התואם את קו מוצריה והשקיעה רבות גם בפיתוח ועיצוב האריזה. כאמור, המסקרה הוצאה למכירה במחיר השקה בסך של 99 שקלים.

 

אלין נמצאת בתקופה מדהימה ורק לאחרונה השיקה את חברת התיירות שלה TRAVELEEN, לטיולי אופנה וביוטי בערים הנחשקות בעולם; מובילה קמפיינים גדולים; מגישה את פינת הסטייל והאופנה בתוכנית הדו"ח היומי ברשת על אירוע האח הגדול וממשיכה להפתיע כל פעם מחדש.

אלין ממשיכה להתחזק גם ברשתות החברתיות ועברה את מחסום 100,000 הרשומים בערוץ היוטיוב שלה, בעלת אינסטגרם ובו 460,000 עוקבים ומובילה מידי יום בדירוג הארצי ובין המקומות הראשונים בעולם, באפליקציית המוזיקלי עם 600,000 עוקבים.

אלין: "אני מאושרת על כל ההצלחה ועל העמידה ביעדים ובמטרות שהצבתי לעצמי. השקת המסקרה החדשה NERO מציינת עבורי קפיצת מדרגה משמעותית ואבן דרך, מאחר שהיו הרבה שהטילו ספק בהכרזה שלי שתוך שנתיים אהיה עם ליין איפור מלא, תחת המותג ALINE COHEN וסברו שאשאר רק עם קולקציית האודמים.

עמלתי קשות בחודשים האחרונים לפיתוח והשקת המסקרה וזו יריית הפתיחה לקראת יציאת מגוון מוצרי איפור חדשים אשר יושקו בקרוב. אני רוצה להודות לקהל המדהים שלי שנותן לי את התשוקה, הכוח והאנרגיה להתעורר כל בוקר מחדש עם רצון להמשיך וליצור ולשמח את כולם. אני באמת מאמינה ביופי הפנימי והחיצוני, הטמון בכל אחד ואחת ושעבודה קשה היא המתכון להצלחה. תאמינו בעצמכם והשמיים הם הגבול".

אלין כמובן לא שוכחת להודות לקהל המדהים שלה וממשיכה גם הקיץ בסבב פתיחת חנויות פופ-אפ במקומות מובילים בארץ. במסגרת הפופ-אפים, אלין תקיים מפגש מעריצות, תספר על סודות ההצלחה, תשתף את הקהל בסרטונים למיוזיקלי ולאינסטגרם, תאפר בנות מהקהל, תחלק מתנות, פרסים והגרלות בשווי אלפי שקלים והחידוש הפעם יהיה שילוב של שלושה ריקודים בביצועה. כמו כן בפופ אפים תושק המסקרה החדשה ותוצא למכירה, יחד עם כל קולקציית האודמים והאופנה של אלין. אלין גם תספר על מסלולי הטיולים והמועדים של טיולי האופנה לנערות של החברה TRAVELEEN בחודשי הקיץ והחגים ברומא, מילאנו ופאריס.

שווה להגיע ולחוות ביחד עם אלין באופן אישי את החוויה במפגש, שהוא למעשה מופע לכל דבר.

בקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע. 8.7, 16:00.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה