עסקים וכלכלה

בואו להגשים חלום!

עסקים וכלכלה28 ביוני 2018    דקה אחת
0

מכללת השף המובילה למקצועות הקולינריה, פותחת לכם דלת ומזמינה אתכם לקחת חלק בעולם הקולינריה הישראלי והבינלאומי

בואו להגשים חלום!
צילום: יח"צ

תוכניות הלימודים החדשניות והמגוונות במכללה מקנות ללומדים כלים ומיומנויות תוך התנסות מעשית בטכניקות וטכנולוגיות מתקדמות בתחום הבישול והקונדיטאות במטבחים המקצועיים של המכללה. צוות העובדים מעניק לכם יחס אישי ואכפתי בכל שלב של הלימודים.

הקורסים משלבים לימודים עיוניים ומעשיים וכן התנסות תעסוקתית (סטאז') במיטב המוסדות הקולינריים בשוק הישראלי. סגל המרצים במכללה מונה אנשי מקצוע ופדגוגים מובילים בתחומם, בעלי ניסיון ועבודה במיטב המוסדות הקולינריים בארץ. בסיום הקורס זכאים הסטודנטים לתעודת גמר מקצועית מטעם המכללה. התעודה בחסות התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל, ארצות הברית ואירופה ומוכרת לצרכי עבודה בארץ וברוב מוסדות הקולינריה בעולם.

אלפים מבוגרינו נקלטו בהצלחה במסעדות, חברות קייטרינג, בתי הארחה ובתי מלון בכל רחבי הארץ והעולם. רבים  מהבוגרים הגשימו חלום ופתחו עסקים עצמאיים לתפארת.

במכללה מבטיחים מלגות של עד 2000 שקלים לנרשמים עכשיו וסיוע במציאת עבודה.

מלון לאונרדו באר שבע. טל': 1700-700-690

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה