עסקים וכלכלה

מבצע למשתכן

עסקים וכלכלה31 במאי 2018    דקה אחת
0

 דיזיין פלוס מציגה מחירים שיעזרו לכם לעצב את הבית מחדש

מבצע למשתכן
מבצע למשתכן בדיזיין פלוס. תנור פירולטי של תקה | צילום: ג'ו לידס

לרכוש או לעבור דירה זו הוצאה לא קטנה בפני עצמה, וכשמגיעים לשלב האבזור התקציב כבר דל. במיוחד בשל כך דיזיין פלוס, מתחם החנויות לעיצוב הבית הגדול בדרום, מציע אינספור מבצעים שיעזרו (לכיס ש)לכם לעצב את דירת החלומות בלי להתפשר.

בימים אלו ממש מסתיים האביב, ויחד איתו חוזה השכירות של ישראלים רבים. כדי שלא תמצאו את עצמכם יושבים לאכול על הרצפה בחודש הראשון או חולקים את הכורסה עם החתול, מתחם עיצוב הבית דיזיין פלוס מציג את הפרויקט "מבצע למשתכן": מבצעים על פריטים שישדרגו את הבית מבלי לרוקן את הכיס.

אז אם אתם חושבים כבר תקופה על להחליף את פינת האוכל, הילד חופר שהוא רוצה שינוי בחדר או שהספה לא בדיוק נראית במיטבה, עשרות המבצעים על המותגים המובילים בדיזיין פלוס הם תירוץ מצוין.

מבצע למשתכן בדיזיין פלוס 50% הנחה על מגוון מזרנים של דר גב | צילום: יח"צ

בין המבצעים:

50% הנחה על מזרנים של ד"ר גב, תנור פירולטי ב-2,690 ש"ח בלבד בתקה, חדר ילדים קומפלקט ב-3,499 ש"ח בא.ש רהיטים, מערכת ישיבה עם שזלונג מבד ב-7,500 ש"ח בלבד באיטלסופה ועוד מגוון של הטבות בחנויות המתחם.

דיזיין פלוס, מתחם החנויות הגדול לעיצוב הבית בדרום דרך חברון 48 , באר שבע. חניה חינם

חדר ילדים קומפלקט בא.ש רהיטים | צילום: אייל קרן

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה