עסקים וכלכלה

הקולקצייה החדשה של עדן אלאל

עסקים וכלכלה29 במאי 2018    דקה אחת
4
הקולקצייה החדשה של עדן אלאל
עדן אלאל | צילום: סטודיו כנפיים

ציפור קטנה לחשה לנו שכוכבת הרשת הישראלית – עדן אלאל, קיבלה קולקציית תכשיטי כסף 925 משלה, במותג תכשיטי הכסף caloette. נכון לעכשיו, הקוקלצייה אמורה לעלות בסוף השבוע הקרוב בחנות האינטרנטית של מותג תכשיטי הכסף: www.caloette.com. אך עדן העלתה כבר סרטון יפיפה באינסטגרם שלה:

צפו בסרטון:

 

אלאל, בת 17, שיתפה את עוקביה הרבים בעמוד האינסטגרם שלה על הקולקציה החדשה במותג תכשיטי הכסף caloette שעשויה להיחשף בסוף השבוע הקרוב תחת הכותרת: ״SOON״. כששאלנו את הכוכבת אודות התחושות שלה, ענתה עדן: "אני נורא מתרגשת ושמחה לרגל השקת הקולקציה שלי״.

מהקולקציה | צילום: פרטי

ממותג תכשיטי הכסף caloette נמסר: ״שמחים לשתף פעולה עם עדן, אין ספק שהיא אחת מכוכבות הרשת הגדולות בישראל היום, אנחנו רואים מה קורה בפרופיל המיוזיקלי שלה ובעמוד האינסטגרם שלה, ראינו את מה שקורה במפגשי המעריצים שלה בקניונים, עם מאות מעריצים שבאים לקבל ממנה קצת השראה, להצטלם ולדבר איתה ומיד הבנו שמולנו עומדת הדבר הבא״.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • להלה

    מהממת עדן!!!

  • אורנה ביטון
    מחכה בקוצר רוח!

    מדהימה! הבת שלי משוגעת עלייך.

  • דנה קונין
    תאריך

    מה התאריך לידה של עדן אלאל?

  • מעיין

    היי שלום אני מכירה את עדן אלאל בטיקטוק