עסקים וכלכלה

הצצה לפרויקט "פאלאס" דיור מוגן בלהבים

עסקים וכלכלה31 במרץ 2018    3 דקות
0

בניית השלד הושלמה ובקרוב תפתח דירה לדוגמא. Palace דיור מוגן מקבוצת עזריאלי בונה ביישוב 350 יחידות דיור, בשטח כולל של 45,000 מ״ר ובהשקעה כוללת של 250 מיליון שקלים

הצצה לפרויקט "פאלאס" דיור מוגן בלהבים
צילום: פאלאס דיור מוגן

יורם בן פורת, מנהל תחום הדיור המוגן בקבוצת עזריאלי: " הבית בלהבים נמצא בשלבי בנייה מתקדמת, כאשר כבר בחודשים הקרובים תפתח דירה לדוגמא. כעת גם המשפחות המתגוררות בדרום יכולות להבטיח ליקיריהם איכות חיים גבוהה קרוב לבית"

הקמת פרויקט הדיור המוגן היוקרתי ״Palace להבים״ בידי חברת Palace דיור מוגן, מקבוצת עזריאלי נמצאת בעיצומה.

הפרויקט היוקרתי יכלול כ- 350 יחידות דיור, בשטח כולל של כ- 45,000 מ"ר, ביישוב להבים, וקבוצת עזריאלי שילמה תמורת הקרקע סך של 21 מיליון שקלים. סך העלות של הפרויקט כולו מוערכת בכ-250 מיליון שקלים.

Palace דיור מוגן, הידועה בסטנדרט המגורים הגבוה שהיא מעניקה לבני הגיל השלישי, מתעתדת לפנות לחתך אוכלוסייה רחב ולתת מענה מיטבי לאוכלוסייה זו אשר סובלת מהיעדר בתי דיור מוגן באזור הדרום.. הפרויקט היוקרתי כבר מעורר התעניינות רבה ועשרות רבות של מתעניינים, מרביתם מאזור הדרום, כבר נרשמו בתהליך הרישום המוקדם של החברה, המקדים את תהליך הרכישה בפועל.

הפרויקט היוקרתי מציע תמהיל דירות מגוון, לרבות דירות 2-3 חדרים + מרפסת, דירות גן ודירות פנטהאוז. דיירי הפרויקט ייהנו ממגוון שירותים בסטנדרטים גבוהים כולל ספא מפואר, בריכת שחייה חצי אולימפית, מרכז ספורט, מסעדה, אולם אירועים, בית כנסת, ספרייה, חדרי קלפים, מרפאה ועוד. בנוסף, יכלול הפרויקט פארק ירוק ושטחי מסחר בהיקף של כ-1500 מ"ר, בהם חנויות, מסעדות ובתי קפה , חניון תת קרקעי ואגף סיעודי.

הקומפלקס החדש עוצב ככפר נופש פסטורלי המאופיין בצבעים בהירים תוך שימוש רב באבן ובעץ המשתלבים בנוף המדברי והוא משתרע על פני 28 דונם.

Palace

החברה, הידועה בסטנדרט המגורים הגבוה שהיא מעניקה לבני הגיל השלישי, מספקת לדיירים בפרויקטי המגורים שלה מגוון רחב של פעילויות תרבותיות, חברתיות וחווייתיות ומעתה יזכו גם דיירים אשר נרשמו לפרויקטים העתידיים של החברה.  הפעילות תיערך לאורך כל חודשי השנה עוד בטרם כניסתם לדירות החדשות שנמצאות בבניה.

התכנית שגיבשה Palace דיור מוגן לטובת אותם דיירים עתידיים בפרויקט להבים, מספקת תוכן אטרקטיבי חווייתי ובאה לידי ביטוי בפעילויות כגון: מופעים מעולם הזמר העברי, מפגשי למידה על תרבויות שונות בעולם, מופעי סטנדאפ, פעילויות ספורט אתגרי ועוד.

תכנית החוויות של פאלאס נבנתה מתוך ניסיון החברה, תוך שיתוף הלקוחות החדשים בגיבושה. כך התגלה כי ישנו רצון עמוק בקרב הלקוחות לחוות ריגושים ולפגוש בפעילויות מאתגרות וראשוניות. אחת ההתנסויות שהוכנסה לתכנית של פאלאס בעקבות ההיוועצות עם הלקוחות, היא פעילות רכיבה על אופנים, כשבבדיקה התגלה כי רבים מהדיירים לא רכבו מעולם על אופניים.  בעזרת הדרכה צמודה של צוות פאלאס הם ישתתפו ב חוג רכיבה על אופנים, ויזכו לרכוב על אופניים לראשונה בחייהם. צורך נוסף שהתגלה בדיאלוג עם הדיירים החדשים הוא הצורך שלהם ללמוד לשחות, וכתוצאה ממנו ייפתח לטובתם חוג שחייה בבריכה חצי אולימפית. עוד, בעקבות גל תכניות הבישול בטלוויזיה ביקשו הלקוחות ליהנות מסדנאות בישול, כך שתכנית החוויות של Palace תכלול גם סדנאות ותחרויות בישול.

תכנית החוויות הייחודית מיועדת, כאמור, לנרשמים למגורים בפרויקטים שנמצאים בהקמה בישובים מודיעין, להבים וראשון לציון. את התוכנית מובילה מקצועית רבקה חיים, אשר עוסקת בתחום ההפעלה והתוכן לגיל השלישי כבר למעלה מ-20 שנה. "אנחנו שואפים לספק לדיירים ולדיירים העתידיים שלנו ריגוש והנאה שמתאימים לצרכיהם על ידי יצירת מפגשים חווייתיים שלהם עם נושאים מגוונים״, אומרת רבקה חיים. ״ביולי הקרוב מתוכנן לדיירים הללו גם טיול למילאנו, בו יחוו הנוסעים סדנאות קפה מיוחדות כמו שרק מילאנו יודעת להציע. הטיול יורכב מקבוצה קטנה ואיכותית שמלווה באנשי מקצוע מטעם קבוצת פאלאס".

להבים מהווה דריסת רגל ראשונה של קבוצת עזריאלי ביישוב הדרומי הנמצא בצומת דרכים מרכזי, במרחק 50 דקות נסיעה מתל אביב, כשתחנת הרכבת המקומית והסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים מגדילים עוד את מידת האטרקטיביות של היישוב.

כתבות נוספות בעסקים וכלכלה

0

"זכיתם בפיס"

אלו היו מילות הפתיחה של מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע להנדסאים יעקב דור, לסטודנטים של "עתידאים" בטקס פתיחת הכיתה השנייה של חטיבת יבשה ותעש של חברת "אלביט". 27 הסטודנטים, שהחלו בימים אלה את לימודיהם, מצטרפים ליותר מ-800 בוגרי "עתידאים", המועסקים היום אצל למעלה מ-40 מעסיקים

עסקים וכלכלה15 באפריל 2024    3 דקות
0

בום של מוצרי מזון כשרים לפסח ב-!BOOOM...

פסח זה לא רק מצות, זה גם שפע של עוגות ועוגיות שעושות כיף לחיך. וביחד עם הגשמים האחרונים צצים בגדי קיץ לילדים. כדאי לקפוץ

עסקים וכלכלה10 באפריל 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה